grimreaper.blogg.se

kommer till och från lägga upp ideer, tankar, funderingar, och liknande kring allt och ingenting, the thoughts of a reaper

Slitigt

Kategori: Allmänt

Ja hur ska man tolka denna resa då? 🤣 
Har väl haft fullt upp faktiskt... och hat såklart fortfarande massa pyssel kvar 🤣
 
Men han ut på krogen med Bro... och vilka träffade man på om inte hela gamla ligan + massa fler 🤣 skitkul var det... var hem till en kör barndomsvän igår som bjöd på pizza å så glodde vi på adventskalendern å en julfilm🤘🤘😁
 
Och som ni ser på bilderna... hittade en skinnrock i min storlek till 70%rabatt 😍😍 däää ni! 😁
 
Ikväll blir det väl att greja i garaget som vanligt, slapp ju leta moppedelar på loftet eftersom att ingen hörde av sig iallafall... ett bekymmer mindre.. 
 
Och på Söndag så är det hem till Etuna igen...
Då börjar allvaret med gymnasiet.. ska försöka knåpa ihop ett schema i eftermiddag :-) 
På måndag aktiverar jag kortet och får se om jag hinner hämta mina kosttillskott på söndag när jag kommer hehe annars blir det med på måndag 😁💪💪💪
 
Just ja... startat en grupp på fb också för "aktiva" människor i etuna där man kan jaga efter allt ifrån gymkompisar å.. jogging vänner... pw sällskap eller bara någon som vill hänga med på promenad... den verkar faktiskt ta fart tro det eller ej.. 
Jag har hittat en gymkompis iallafall... och blir säkert fler med 😁
 
Sen lär jag ta och försöka kicka igång den där vloggen jag snackade om.. verkar dock som att det bara är jag som faktiskt har intresse för den...
 
inte hört ett ljud om den av min *Partner*  så tvivlar på att det blir debatter med en vän... utan som vanligt får man väl köra igång det själv..
 
 
men men.. blivit rätt van att vara den enda med *driv* när det väl kommer till kritan. ..
men vet ju inte ännu heller iof... kanske blir det med min vapendragare som det var tänkt..
Skulle ju vara klart roligast och bli bäst vlogg då
Men tyvärr ser det inte så ut just nu dock..
 
Nä nu ska jag taktik vila ett par timmar innan solen går upp... nighty night Daywalkers... The NightCrawler will be back efter dark 😁 
 
Love and respect/ NightCrawler 😁😁
 
 
 
Kommentera inlägget här: