grimreaper.blogg.se

kommer till och från lägga upp ideer, tankar, funderingar, och liknande kring allt och ingenting, the thoughts of a reaper

Första inlägget då =)

Kategori: Allmänt

Börjar väl med att säga hej allihopa.. detta inlägg är i Princip helt och hållet tillägnad en enda människa, som kom in i mitt liv som en blixt ifrån klar himmel en stel och tråkig torsdag och vände allting upp och ned (på det bästa sätt som går)
 
Hon har fått mig att inse saker jag borde insett för längesedan,
stöttat/stöttar mig i både jakt på Lägenhet och en massa annat runt omkring,
fått upp mina ögon för vad en Tvillinglåga innebär (något jag inte visste fanns innan... men har läst väldigt mycket om senaste tiden, väldigt intressant och stämmer så väldigt bra in på massa plan, framför med bur jag tror att universum arbetar)
 
Hon har också förmågan att få en att känna sig älskad och värdefull.... bara gemom småsaker som jag personligen inte är van vid... dem som känner mig vet att jag klarar mig alltid på ett sätt eller annat... 
 
och det gör väl hon med innerst inne... men ändå så åkte jag nästan på en utskällning nu när jag är i Dalarna och hälsar på och för att få lite frid att pyssla i garaget så stängde jag av allt vad ljud m.m heter.. så hon fick inte tag på mig och vart orolig... 
 
jag tycker det är så jävla fint att hon vart så orolig,
och jag kände mig faktiskt dum som inte hörde av mig å talade om att jag kommer inte vara aktiv på telen den dagan för att jag ska pyssla i garaget...
(är ovan vid att någon bryr sig så.... men ska bättra mig på den punkten å försöka komma ihåg) 
 
utöver allt detta så kan vi verkligen prata om ALLT och då menar jag fan ALLT... och det är intressanta disussioner vill jag lova... vi kommer här framöver att börja podda så att världen får ta del av våra geniala hjärnors innehåll =) 
så stay tuned for Poo ;) 
 
nä nu ska jag fortsätta kolla på tomten är far till alla barnen och små pyssla lite här hemma... ska iväg på lunchbuffe med mina gamla kollegor idag.. ska bli så trevligt att träffa alla dessa rävar igen =)
 
(ja just ja... får inte glömma... Alpackor Rockar)
 
ha en kanon dag nu allihopa
 
 
Kommentera inlägget här: