grimreaper.blogg.se

kommer till och från lägga upp ideer, tankar, funderingar, och liknande kring allt och ingenting, the thoughts of a reaper

jahapp kvällen är här

Kategori: Allmänt

Ja då får vi se hur kvällen går nudå =)
ska glida ned till garaget igen å pyssla med hatten... fan har köpt 2 stenciler idag (som jag egentligen inte hade råd med) men ville göra en fin text på hatten... tro på själva fan så är troligen hatten för liten för dem stencilerna.... 
 
ska kolla om jag kan trixa till det ..annars blir det vackert att göra en ny hatt i större modell :P 
(ja jag ger mig fan inte... den SKA bli klar!!!!) 
 
och måste erkänna att Petra fick väl rätt här sist jag var hos henne när jag började prata om att jag skulle skaffa smycken till skägget... 
*ja men jag har snoddar du kan använda* 
men var total anti till det.... var dock in å köpte småsnoddar idag.. och dem funkar ju kanon tills vidare.. såg inte alls så tokigt ut som jag hade väntat mig... 
så 1-0 till Petra då :P 
 
men men... nu blir det att snodda upp skägget och klä mig lite varmare sen ut och börja pyssla :) 
 och snart börjar allvaret med min träning också ... så kommer väl upp en "före" bild här snart =)  ha d bäst så länge
Kommentera inlägget här: