grimreaper.blogg.se

kommer till och från lägga upp ideer, tankar, funderingar, och liknande kring allt och ingenting, the thoughts of a reaper

Ny vecka Nya tag

Kategori: Allmänt

Well... ny vecka och nya tag..
vad har jag lyckats med denna dala-tripp då..
 
har monterat larm i garaget och lite annat smått och gott som behövts göras,
får se om jag hinner hjälpa grannen att slänga upp ett i hans garage med,
hemresan är uppskjuten ett par dagar så att jag hinner göra det sista som jag haft planerat....
 
jag ska fixa lite på min käpp och en dörrskylt som jag håller på med åt Bästa P <3 ska också bli klar...
hinner jag med så ska jag dessutom göra en till som surprise/bonus :P 
 
konstaterat att min "Vänner lista" eller ja... listan på folk som jag trott varit riktiga vänner har blivit väldigt mycket kortare nu när jag börjat sortera ur alla som enbart hör av sig när det finns något att få ut av det... visst dem är väl fortfarande kompisar.. men i mina ögon inte "vänner" 
 
några andra har däremot steppat upp och visat sig vara bättre vänner än man tidigare insett..
 
men är så trött på såkallade vänner som direkt jag kommer ned till E-tuna börjar med ...
åhh vad synd att vi inte han ses...
vi måste ses nästa gång bla bla bla.. 
man kan bestämma att ses... men samma stund man kommer upp så knäpptyst ....
 
men i samma veva dem vet att man är på g till att röra sig mot e-tuna igen så börjar messen... hur länge blir du uppe? bla bla bla... 
dem är ju väl medvetna om att jag bara brukar stanna en vecka åt gången... jävla dubbelmoral... men det går bra att höra av sig när det behövs hjälp med något... det är dock inget dessa individer kan räkna med nå mer... (det värsta är att dem inser inte själva vad dem gjort för "fel")
 
lite trist då man har känt vissa i över 20 år och har en massa roliga minnen tillsammans... men man tas väl förgivet numera kanske jag vet inte... 
 
jaja... det om det.. 
 
nu väntar jag på att klockan ska bli 10 så jag kan cykla till kupolen en vända, behöver stenciler (bokstäver) spritpenna, och sätta in cash så att jag kan boka tåg hem till e-tuna i veckan =)
 
sen blir det nog att tillbringa resten av dagen i garaget... ja morgondagen med för den delen :)
blir att åka upp igen om ett par veckor så ska försöka få ut bilen på annons när jag kommer ned också... vem vet.. kanske lyckas jag hitta någon med en fyrhjuling/snöskoter eller annat kul som får plats i garaget som vill byta emot 855:an =) 
nu har jag ju faktiskt plats där ute =)  
 
 ja just ja... denna vecka ska jag börja med min "komma i form" period också... så snart jag får pengar blir det 24/7 igen 4-5 dagar i veckan... ska köpa en e-pipa och minska ned på rökandet (försöka sluta helt genom att pö om pö minska på nikotin) =) håll tummarna :P 
 
hej på er så länge =)
 
Kommentera inlägget här: